Самим дорогим етапом під час будівництва заміського будинку є пристрій покрівлі. Тут важливо правильно вибрати покрівельний матеріал, який найбільш підходить до типу вашого будинку. Адже від цього буде залежати не тільки краса будинку і зовнішній вигляд, але також і надійність даху і довгий термін служби нижчих конструкцій будинку. До вибору матеріалу для покрівлі варто підійти серйозно і відповідально. До того ж, сьогодні, вибір покрівельних матеріалів дуже великий. Вибрати можна і мідну покрівлю та фальцевую, металеву, черепичний та ін.

Черепиця як матеріал для покрівлі, була відома ще давно. Черепицю використовують при будівництві будинків з різних матеріалів, таких як камінь, цегла або дерево. Підходить черепиця і при будівництві нового будинку, і при реконструкції вже існуючих будинків. За допомогою її дах можна зробити будь-якої складності, від простого до вельми химерної конфігурації (з мансардами, слуховими вікнами і башточками).

Керамічна черепиця або як її ще називають керамочерепиця є престижним покрівельним матеріалом, так як володіє високими характеристиками звуко — і теплоізоляції, а також екологічною чистотою. У будинку, у якого черепична покрівля, завжди тепло і сухо, навіть в сильний злива тихо і затишно. Дах з керамочерепицы є запорукою спокою і благополуччя господарів цього будинку. Така покрівля буде служити вам і вашим нащадкам довгі роки. Якісна керамочерепиця прослужить не менше ста років. Весь цей час вона буде зберігати красу і радувати око.

Виготовлення керамочерепицы є досить складним і дорогим процесом, тому така покрівля не може бути дешевою. За довговічність і якість треба платити, проте, заплативши один раз в наслідку можна заощадити, так як не потрібно буде витрачати на ремонт в процесі експлуатації такої покрівлі.

На ринку особливим попитом користується керамочерепиця виробництва Іспанії та Німеччини. При виборі керамочерепицы керуйтеся наступними критеріями:

  • естетичним видом матеріалу, кольором, формою хвилі, глибиною профілю.
  • правильно вибирайте виробника. Наприклад, він повинен володіти широкою номенклатурою виробів, технічною підтримкою, хорошими рекомендаціями та схвальними відгуками.
  • фірма-постачальник повинна бути солідною, надійної і мати прямі контакти, без посередників, з виробником керамічної черепиці.